2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 28 Venice Beach

Anja is al vroeg wakker. Na een yoghurtje en een bakkie thee wordt eerst de website bijgewerkt en de mail gelezen. We hebben een mailtje van Pat, rond elf uur zullen we hem bellen en dan spreken we wat af voor vandaag.

Om half 10, als Benny nog steeds slaapt, haalt Anja beneden een ontbijtje en dat wordt geserveerd op bed!!

We ruimen vast wat spullen, die we niet meer nodig hebben op en delen de koffer zo in, dat alle aangeschafte spullen ook een plekje hebben.

Wink

Om 11u bellen we Pat. Geen gehoor. Een kwartiertje later belt hij zelf en roept dat hij er meteen aankomt. We regelen een parkeerplaats bij het hotel en een half uurtje later staat hij voor de deur. Na een warm 'welcome back' and 'how was your trip' gaan we naar Hinano, waar we een overheerlijke burger (lunch) eten.

Na de lunch slenteren we naar de pier.

We lopen tot het einde van de pier, waar we genieten van de zon, de wind, de geur van de oceaan en de verhalen van Pat.

Er komt zelfs een pelikaan ons gezelschap houden.....

.....en zelfs als we dichterbij komen, blijft hij gewoon zitten.

Als we terug bij The Inn at Venice Beach zijn, wordt het voor Pat tijd om te gaan, maar niet nadat hij onze "Royal Dutch Suite' én de Jeep heeft bewonderd. "Goodbye Pat, we see you soon!!"

Laughing

Als Pat weg is lopen we nog 1 x via de Venice Canals naar het huis van John & Maria, waar we John gedag zeggen en nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en het heerlijke maal van gisteren, De volgende stop is Animal House, waar we even blijven kletsen met Ronny, een briefje achterlaten voor Kaitlyn en dan toch ook Maria gedag moeten zeggen. C-ya soon girl, c-ya soon!!

We lopen terug via Ocean Front Walk en dan gaat Benny naar het hotel (filmpie kijken) en Anja gaat nog een poosje naar het strand.

De burger van vanmiddag zit nog behoorlijk hoog, dus we eten pas om 7.30pm. We gaan naar Mercedes, waar Benny een heerlijk kipgerecht heeft, met rice, black beans & baked banana en Anja gegrilde garnalen (zelluf pelluh) met fries. No room for desert!!

Nog 1 nachtje slapen. Morgen, na het ontbijt, vertrekken we naar het vliegveld. Auto inleveren en 3u van te voren inchecken. Om half 3 gaan we de lucht in.....

Tjergina

Goeie vlucht!! Het was geweldig leuk om met jullie 'mee te reizen'!
Groetjes!

maartje

Anja en Bennie Bedankt voor de mooie indrukken!Goeie vlucht terug naar het mooie Nederland!doeiiiiiiiiiiii

Ina

Anja en Ben goeie reis en het was super al die leuke verhalen en mooie foto's, en alvast welkom in Holland we hebben de temperatuur aangepast dan valt het niet gelijk tegen om weer thuis te zijn. Xxxx

Wilma

Genoten van jullie verhalen en foto's,bedankt daarvoor.Een hele goede reis terug,ooxx

Ineke

Hoi Anja en Benny
Ik heb genoten van jullie verhalen. Een hele goede reis en Anja, tot volgende week.

roelf uut emmen

fijne vlucht terug, en bedankt voor de vele verhalen, ja bennie volgende week zit je de rollen te tellen, voor de volgende vacantie. en anja bedankt voor je goede beschrijvingen van de natuur, prachtig!!! gr roelf en innessa stuut uut emmen

Gerda

Wow, wat weer een leuk verhaal.
Wandelen met Pat, nog gehoord wanneer 'ie naar hier komt ;-)
Wel bizar dat je op 28-8 post, 'k mis wel ineens 2 weken hihi
Fijne laatste uren en happy landing & home coming!!

leny

goede reis en wel thuis vond het heel leuk om jullie avonturen te lezen groetjes ook van andre