2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 26 Venice Beach

We zijn al vroeg wakker. Als we gedouched zijn genieten we van een lekker, gezond, ontbijtje. Voor Anja, geroosterde boterhammen met een gekookt eitje en jam, een banaantje, koffie en jus en Benny heeft ipv de banaan nog een kommetje cornflakes.

Kwart voor 10 lopen we naar John en Maria om daar, na 3,5 wk slootwater te gaan genieten van John zijn koffie. Als Maria en John om elf uur aan het werk moeten, lopen we via Animal House en Ocean Front walk terug naar het hotel.

We zijn van plan, thuis, een Venice Beach passe partout te maken, dus schieten we onderweg wat leuke, typische VB plaatjes.....

Uiteraard mag Harry Perry, famous in VB, niet ontbreken.....

We lopen ook nog even de Venice Pier op, om lekker wat Ocean breeze op te snuiven én om naar de vissers te kijken, die de meest vreemde dingen vangen.....

Nog een een 'fun in the sun' picture.....

..... en dan lopen we terug naar het hotel. We willen de rest van de middag op het strand doorbrengen. Als we de mail checken, hebben we een berichtje van Pat (Lennon). Er is een volleybal tournooi op Dockweiler Beach, waar een aantal van de Lennons (Pine Mountain Logs) aan mee doen. We besluiten te gaan!

Wink
We twijfelen nog of we met de auto of met de fiets zullen gaan. Met de auto is sneller en we kunnen meer meenemen, met de fiets is ook lekker, maar het is wel meer dan een uur fietsen..... we kiezen voor de auto....dom, dom, dom!! We hebben het tournooi snel gevonden, maar er is werkelijk geen parkeerplek te vinden. We rijden een half uur rondjes en dan besluiten we terug te gaan naar Venice Beach, dit is een hopeloze zaak. We kleden ons om en brengen de rest van de middag door op het strand. Het is heerlijk. De golven zijn hoog en heb je al moeite om in zo'n golf te blijven staan, als het water zich terug trekt wordt je alsnog 'meegesleurd'.
Laughing
Helaas geen foto's. Het is of samen in het water of fototoestel mee, allebei kan niet, tenzij je van je fototoestel af wilt natuurlijk!
Surprised

Om half 6 zijn we terug in het hotel en nadat we al het zand afgespoeld hebben eten we wij Islands, tegenover het hotel. Benny heeft een burger met fries en Anja lekker fish taco's. Opnieuw geen ruimte voor een toetje!! Mennnnn.....