2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 25 Joshua Tree N.P - Venice Beach, CA

We hebben niet lekker geslapen en zijn dan ook vroeg wakker. Als we naar bed gaan is het nog steeds 38*C en het koelt niet af. De airco heeft zijn beste tijd gehad en de blower aan het plafond doet zijn best, maar kan het niet winnen.....

Het hotel serveert geen breakfast, dus we laden de boel in, kieperen de sleutel in een bakje, halen koffie en een koek bij de supermarkt aan de overkant and we're out of here!! Op naar Venice Beach!

Het is niet ver rijden, maar wel even opletten. Hebben we 3 weken lang miles en miles gereden zonder iemand tegen te komen, hoe dichter we bij Los Angeles komen, hoe drukker het wordt. De weg is soms 6 tot 8 banen breed en afslagen zitten links en rechts van de weg.

Surprised
Maarrrrr, uiteraard gaat alles goed! Great driver, great navigator!!
Wink

We nemen de afslag Lincoln Blvd en dan is het verder gesneden koek, rechtsaf Washington Blvd op and there it is; The Inn at Venice Beach. Home away from home.

We worden van harte welkom geheten door Alfonso van de frontdesk, Maggie de manager en het hoofd van de housekeeping. How nice is that!! We zijn supervroeg en de kamer is nog niet klaar, maar dat vinden we geen probleem, we gaan naar Starbucks. Op naar de double chocolate chip frappuccino en een slice of chocolate chip bananabread. Heerlijk al die caloriën. Het is vakantie!!

Tongue out

Na de Starbucks lopen we via Ocean front Walk naar Animal House, om daar tot de ontdekking te komen dat Maria al weg is. Op dus naar John & Maria. Wat een warm welkom!! Heerlijk ze weer te zien! Samen met Maria lopen we terug naar Animal House, waar Benny een vintage Eagles T-shirt en Anja een Vaalbara Design tas koopt. Nice, very nice!!

We zeggen Maria gedag, maar niet voor we een dinner afspraak hebben gemaakt voor vanavond. Gezelly!! We halen nog een koffie bij Starbucks en dan is het tijd om het geheel opgeknapte hotel te gaan bewonderen. De kamers zijn echt prachtig geworden.

Alles in frisse kleuren geschilderd en helemaal opnieuw ingericht.De balkondeuren gaan meteen open en die zullen niet weer dicht gaan tot de dag van vertrek. Benny is vooral happy met de big flatscreen tv,

Zelfs de breakfast courtyard heeft een likje verf gehad.

Om 6pm stappen we onder de douche en om half 7 rijden we naar John & Maria. Ja, we kunnen dat ook lopen, maar met een tas vol Dutch stuff is de auto toch wel erg makkelijk.

We gaan Mexicaans eten bij Tlapazola. Heerlijk. Tortilla's met guacamole vooraf en Benny heeft grilled chicken with two mole sauce en Anja heeft wild slipper lobster tail vegetable enchilada's.

Er is geen ruimte meer voor desert.....

We zetten Maria & John thuis af en om 10pm zijn we weer terug in het hotel. Het was een lange dag en een supergezellige avond!! Nu nog even de website en dan naar bed. Morgen tijd voor zon, zee en strand!!

Laughing

M/love xxoo

Wilma

Lekker genieten! ooxx

Wilfred

Even bijkomen van deze zeer mooie maar ook vermoeiende reis. Waar kan dat beter dan in Venice.
Geniet er nog even van!

Gerda

Ge-niet, ont-moet, maar dat kunnen jullie.
Enjoy!!

roelf uut emmen

terug in de beschaafde wereld, maar dat andere was ook een belevenis. fijne dagen verder. gr

ria de buuf

en op hoeveel miles staat de km teller ????
daar ben ik toch wel heel benieuwd naar!!!
Geniet van jullie laatste dagen!!!

sonja

hey even wat verhalen gelezen,en foto,s gezien heerlijk.geniet van je laatste week
wat een schitterend hotel.

Wilma

Ik miste jullie verhaal en de foto's vanmorgen voor ik naar mijn werk ging ;)