2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 19 Canyon de Chelly N.M - Grand Canyon N.P, AZ

Vandaag een rustige dag in de auto.

Na het ontbijt checken we uit en gaan op weg. We rijden binnendoor naar de I-40 waar we, tot de afslag Grand Canyon N.P, zo'n 150 miles op zullen blijven. We stoppen een x voor fuel en een paar x voor koffie.

Bij Winslow maken we een kleine 'omweg' over de Route 66 om voor de 2e x de 'Corner' uit de Eagles song 'Take it Easy' te bezoeken.

Was er 4 jaar geleden nog een Eagles store op de ene en een souvenir shop op de andere hoek. De Eagles store is nu, helaas, gesloten, de eigenaresse is retired. Benny moet het dus met de souvenir shop doen, maar slaagt er uitstekend. Met 2 T-shirts (1x lange en 1x korte mouw), een Eagles puzzel, een fotoboek, een tourposter en een koelkastmagneet gaat hij tevreden (en blut

Wink
) de deur uit.

Inmiddels gaan we ook weer een uur terug in de tijd.... weird!!

Rond 4pm rijden we het terrein op van Grand Canyon Airport. We moeten de reservering van onze dagtocht van morgen nog herbevestigen en nu kunnen we meteen wat extra info over de tour verzamelen, incl het tijdstip van vertrek. 5.50am aanwezig op het vliegveld!!

Undecided

We checken in bij het, voor ons bekende (3e x) Best Western Premier Grand Canyon Squire Inn, eten wat in een steakrestaurant een eindje verderop en halen wat energiebars en water voor morgen. Terug in het hotel is er tijd voor de website en een film op tv.

Vanavond op tijd naar bed, morgen zéér vroeg weer op!!

Wilma

Hartelijk gefeliciteerd met jullie jarige zoon!En een mooie dag in de Grand Canyon,x

Ria de buuf!!!

Gefeliciteerd met Mltchel.

roelf uut emmen

fijne dag en geniet, gr

Marley

Hooiiii schoonouders..
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon! Heb hem vandaag goed verwend hoor! Ik lees jullie verhalen iedere dag weer met plezier! Geniet er nog even van en tot snel! Dikke kus Marley

Gerda

Mooi verslag, jammer v/d store!
Van harte & suc6 morgenvroeg ;-)