2012 U.S.A Canyon Adventure

"Tussendoortje"

Lieve allemaal,

Even een berichtje van ons, tussen alle verhalen door. Allereerst dank jullie wel, voor alle lieve en leuke reakties op de website. Uiteraard zijn de reisverhalen voor ons zelf, om over een tijdje nog eens terug te lezen, maar we vinden het ook hartstikke leuk dat jullie met ons 'mee' reizen. Het 1e wat wij 's morgens doen is de laptop opstarten en kijken wat de reakties zijn.

Laughing
Het is ook ongelooflijk hoeveel mensen onze site bezoeken. De sneak-preview is inmiddels al meer dan 500x bekeken.... en nee, dat zijn wij niet zelf!
Wink

We proberen zo goed mogelijk een beeld te geven wat wat wij zien en beleven, maar uiteraard is het nooit volledig. Sommige dingen zijn niet in woorden uit te drukken en sommige dingen kunnen met nog geen 100 foto's laten zien van wat je ziet en voelt als je er bent.

Grappig is ook dat we niet altijd weten van wie de reakties zijn. We hebben 2 Trudy's en we kunnen niet zien wie er reageert. Een ander vraagstuk is de Ria's. We hebben 3 Ria's die reageren, maar er staan maar 2 Ria's op onze mailinglijst. We hebben Ria van Jan, de buuf, die zo lief onze post weg haalt en de plantjes water geeft. We hebben Ria v.d Poel, die sinds kort op de lijst staat, maar dan is er nóg een Ria. Een Ria die regelmatig lieve reakties achterlaat, maar wie ohh wie is deze Ria????? Hellup!!

Laughing

We hebben inmiddels gedouched en ook het ontbijt zit we weer in, de was hangt buiten in het zonnetje en over een paar minuten gaan we richting Canyon de Chelly. Het grootste gedeelte van deze reis zit er al weer op, maar uiteraard gaan we genieten van elke dag die nog komt!!

Voor nu, nogmaals dankjewel voor alle reakties, fijne avond en voor straks welterusten!!

Lfs van ons xxoo

mitchell

Coole foto! Haha

Jolanda

En hier een reactie van nog iemand op jullie mailinglist (reiziger). Ik lees jullie verhalen ook heel graag en met plezier. Jullie beschrijven het leuk, nog veel plezier verder!

Groetjes Jolanda.

Gerda, de enige ;-)

Wild guess, 3e Ria = Ria van Venice, misschien diegene die jullie missen ?! wel.

Maar zij meld zich vast zelf nog wel!
Smakelijke lunch, fijne middag/avond en tot lees ze ;-)

roelf uut emmen

mijn buren komen uit ridderkerk, uit de 70ste jaren, bennie weet wel wie dat zijn ,ook van hun de groeten maar de fotos zijn mooi!!!! gr

Trudy Mooij

Ik ben dan een van de Trudy's die jullie reis met heel veel pelzier leest en de foto's bekijkt.

J&M(aria)

Leuke foto! Het is zeker leuk om jullie belevenissen te zien en te lezen. Geniet van iedere seconde. CU guys soon!

Ria de buuf!!!

Zo noem ik me voortaan maar!!!
Voor mij is het ook het eerste wat ik s morgens doe hoor Anja en Ben. Met een lekker bakkie koffie erbij!!
Leuk om te zien en te lezen dat jullie zo genieten. Hou vast he die flowwwww. Liefs Jan en Ria