2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 4 Death Valley, CA - Zion N.P, UT

Weinig te melden vandaag. We moeten ruim 500km afleggen, dus we verblijven zo'n beetje de hele dag in de auto, wat we even niet erg vinden. Na de hitte van Death Valley, koesteren we vandaag de koelte van de airco in de auto

Wink

Na het ontbijt gaan we op pad. Eerst nog een stuk Death Valley en dan de Interstate op, terug naar Las Vegas.

Halverwege de ochtend stoppen we bij een wel héél bijzondere benzinepomp voor koffie

Surprised

Gelukkig zijn niet alleen de aliens welkom!

Als we de Strip van Las Vegas in de verte kunnen zien buigen we af naar het oosten, richting Zion N.P, 117ml rechtuit! Wel, af en toe, stukken die wel heel mooi zijn om te rijden.

Over 3-D gesproken.....waar gaat die weg naar toe???

We zijn rond 3pm in Springdale, waar ons hotel staat.

We hebben een mooie kamer, uiteraard in de stijl van het hotel én een prachtig uitzicht vanaf ons balkonnetje.

We werken de afgelopen 2 dgn van de website bij en gaan dan eten in de saloon. Benny heeft een steak die niet op zijn bord past, met gefrituurde uitjes en patat en Anja heeft scallops en shrimps, gekookt in witte wijn met een herb butter en baked patato.....Jammie. Benny neemt zelfs nog een warm perzikdessert met ijs, maar Anja is 'well done'!!

Om 10pm is het donker en stil in room 3.

sonja

wat is dit leuk om te volgen,en wat een mooie foto,s
en stuur wat warmte hier heen.

Wilma

Haha,grappig die foto's van het benzinestation,en die weg geweldig! Het utzicht vanuit jullie hotelkamer is werkelijk prachtig,xx

roelf stuut

en benny maar smullen van zijn biefstukjeeee, gr

Harrie

Ziet er allemaal weer geweldig uit en leuk om alles met /van jullie te volgen! Leuke achtertuin vanaf je balkon! Gr Harrie & Liesbeth

Ria en Jan

Niet klagen over het mooie weer daar he!!!!
Mooie foto s hoor!!!
Jullie huis staat er nog hoor!!!!
Allemaal blauwe enveloppen op de mat!!! whahahaha

John & Maria

Mooie foto's! Leuke verslagen! Lees het met plezier!:)

Gerda

Ontwakend na een inspannende dag, Floriade gedaan, is het heerlijk ontwaken met jullie verhaal.
Man man wat een reis, zit jaloers met jullie mee te genieten.