2012 U.S.A Canyon Adventure

Hotels update

Nog even een extra update voor wat betreft ons hotel in Venice Beach.

Nadat ik in maart geboekt had, kreeg ik het volgende mailtje;

**Dear Mrs. Tholenaars,

Thank you for returning to the Inn! We are excited to have you back! You will be happy to know that we are undergoing a full renovation and the hotel will be a new and improved Inn by the end of this month. We can't wait to have you experience it. I have placed a note on your reservation with your request for a room facing the back of the hotel.

Thank you once again for choosing to stay with us!

Best regards,
Maggie Oliva

Uiteraard waren we behoorlijk nieuwsgierig naar wat er allemaal veranderd zou zijn en inmiddels hebben we de foto's gezien. Wow!
Het leuke is dat we, sinds ons 1ste verblijf in 2006, dit hotel al een paar x hebben zien veranderen.
Getuige de foto's.....

Hotel 2006

Hotel 2010

Hotel 2012

Frontdesk 2006

Frontdesk 2010

Frontdesk 2012 (incl. Alfonso)

Room 2006

Room 2010

Room 2012

Voor meer foto's en info over dit hotel: http://www.innatvenicebeach.com/