2012 U.S.A Canyon Adventure

Hotels

De tickets geboekt, de autogehuurd en de hotels gereserveerd, hoog tijd dus voor een 1ste update!

Om te beginnen hebben we op maandag 16julihet Mercure Hotel op Schiphol geboekt .

We vertrekken met vlucht OR 319 van Arke Fly op 17 juli naar Las Vegas.

In de reispapieren staat nog 9.00am, maar we hebben op de Schiphol site inmiddels gezien dat dat 7.30am is, vandaar het hotel.

Wink

17-18 juli overnachten we in Ceasar's Palace ~ Las Vegas.

Vervolgens vertrekken we 19 julinaar Death Valley ~ Stovepipe Wells.

Op 20 juli rijden we dan naar het Zion N.P., waar we 2 nachten The Majestic View Lodge geboekt hebben.

Van Zion gaat de reis op 22 juli naar Bryce Canyon ~ B.W. Bryce Canyon Grand.

Op 24 juli rijden we door naar Capitol Reef N.P. ~ B.W. Capitol Reef in Torrey.

Vervolgens gaan wenaar Moab ~ B.W. Greenwell Inn, van waar we 1 dag naar het Canyonlands N.P. en 1 dag naar het Arches N.P zullen gaan. We blijven hier dan ook 3 nachten.

We vervolgen onze reis op 29 juli naar Mesa Verde ~ Far View Lodge.

Na Mesa Verde dan toch eindelijk een lang gekoesterde wens; Monument Valley ~ The View Hotel. Het enige hotel binnen het park, waar het uitzicht prachtig moet zijn en de zonsondergang spectaculair!!

Dan gaan weop 2 augustus naar Canyon de Chelly N.P. ~ Thunderbird Lodge.

Op 4 augustusrijden we naar de Grand Canyon N.P. ~ B.W. Premier Grand Canyon Squire Inn.

We verblijven dit jaar voor de 3e x in dit hotel. Waarom dan toch weer naar de Gr. Canyon??

We hebben een prachtige dagtocht geboekt!! We vertrekken 's morgens vroeg vanaf Gr. Canyon Airport om na een vlucht over de Gr.Canyon in Page te landen, waar vandaan we met een jeep door de Antelope Canyon zullen rijden. Terug in Page stappen we op een boot om vervolgens een tocht van 5 uur te gaan maken over de Colorado River inside de Gr. Canyon....We lunchen op de bodem van de Grand Cayon aan oever van de Colorado Rivier....do I need to say more?? Terug in Page vertrekken we dan weer met een bus richting Grand Canyon Airport. Een dagtocht van 12 uur!

Zo hebben we de Grand Canyon nog niet eerder bekeken!!

Op 6 augustus rijden we naar Peach Springs ~ The Hualapai Lodge, van waar we wederom naar de oever van de Colorado River zullen gaan.

Woensdag 8 augustus rijden we eerst naar de Grand Canyon Skywalk en vervolgens naar Lake Havasu ~ Bridgewater Motel.

De volgende dag rijden we meteen door naar Joshua Tree N.P. ~ Joshua Tree Inn.

Tot slotrijden we, na een prachtige tocht door het Joshua Tree N.P naar Venice Beach ~ The Inn at Venice Beach, waar we nog een paar dagen kunnen uitrusten/bijkomen van alles wat we gezien hebben en kunnen genieten van zon, strand, de Pacific Ocean én goed gezelschap. Looking forward to it!!

Op 14 augustus om 3.00pm vliegen we dan vanaf LAX weer terug naar Amsterdam waar we woensdag 15 augustus rond 1.00pm zullen landen!

Wij denken dat het een prachtige reis gaat worden. We gaan veel N.P. bezoeken en omdat we in bijna alle hotels 2 nachten zullen blijven hebben we ook ruim de tijd voor touristische routes, mooie wandelingen en wat er nog meer op ons pad komt.

We vinden het leuk dat jullie met ons 'mee' reizen!!

Groetjes en tot de volgende update!!

Benny & Anja

margot, klaas en sammie

Wow! Vinden t NU al prachtig! Zijn benieuwd naar jullie reisverslag!!!! Liefs!

Karin

Het klinkt helemaal fantastisch! Leuk jullie op deze manier te volgen.

Marja Tholenaars

Lang leve de voorpret!!!!!
Ziet er veelbelovend uit.