2012 U.S.A Canyon Adventure

Dag 0 Inpakken en wegwezen

De wekker loopt vroeg af vandaag. Benny gaat om 8u naar Eindhoven Airport om daar Mitchell en Marley op te halen.

Ik draai nog de laatste wasjes, ruim de laatste rommel op en check de koelkast op etenswaren die daar beter niet 4 weken kunnen blijven liggen.

Daarna is het toch écht tijd om de koffers in te pakken. Eerst stapeltjes op bed en dan hup in de koffer, koffer meteen dicht en op de weegschaal. 20,6 kg, dat valt niet tegen, we mogen 25kg pp meenemen. Omdat Benny zijn koffer nog geen 18kg weegt en de koffer met 'Dutch stuff' 3kg te zwaar is, besluiten we wat spullen over te hevelen naar de koffer van Benny. Als we dan vervolgens nog niet aan het max. gewicht zitten doen we alles uit de handbagage koffer in die van Benny, dat scheelt behoorlijk wat sjouwwerk! De laptop, wat reisgidsen en tijdchriften gaan wel mee als handbagage.

Om 6.30pm zijn Mitchell en Marley er. Marley neemt onze auto mee voor de komende 4 weken en Mitchell brengt ons weg. Rond 8pm zijn we op Schiphol, waar we op vertoon van ticket, paspoort en reservering van het Mercure hotel door de douane mogen.

Als we, na het inchecken, de koffers naar de kamer hebben gebracht lopen we een rondje langs de taxfree winkeltjes. We proberen al vast shag te kopen, maar dat gaat niet door. Alleen op vertoon van je boardingpas en die hebben we morgen pas na het inchecken.

Wat drinken mag gelukkig wel en na een biertje voor Benny en een thee voor Anja, gaan we terug naar het hotel.

Nog even de website bij werken en dan snel naar bed en proberen wat te slapen. de wekker loopt om 3.30am af.....

Wilma

Lieve allebei,hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.Een hele goede reis en genieten!xx

Tjergina

Een goeie vlucht gewenst en een heel fijne vakantie. Ik zal jullie met veel interesse volgen.

John & Maria

Hele goeie reis en veel genieten cu you guys soon! xxoo

Riek

een zeer goede reis gewenst, lekker genieten van al dat moois wat jullie gaan zien.

roelf stuut

een hele goeie vacantie groetjes

ferry en marjan

have fun !

leny

fijne vakantie

Gerda

zo dus eindelijk onderweg.
Ge-niet, be-leef & ont-moet, maar jullie kennend komt dat wel goed.
Héél veul plezier!!